Teisinga informacija internete

Dirbtinio intelekto pažanga kasdien daro paieškos sistemas išmanesnes. Pažanga leidžia jiems sukurti vis išsamesnius informacijos žemėlapius, kurie padeda tiksliau nei bet kada anksčiau atsakyti į vartotojų klausimus. Paieškos sistemų tikslumas formuoja vartotojų elgesį – žmonės įpranta į paiešką įvesti tikslius pageidavimus ir klausimus.

Kai atliekame paiešką „Google“, net nesusimąstome, kaip gauti geriausius rezultatus. Paieškos rezultatų efektyvumą lemia raktinio žodžio aktualumas, turinio kokybė, svetainės naudojimo patogumas ir, žinoma, informacija apie vartotoją (vietovė, paieškos nustatymai, naršymo internete istorija ir t.t.). Jei norite, kad jūsų svetainė ir nukreipimo puslapiai būtų paieškos rezultatų viršuje, turite atsižvelgti į visus šiuos komponentus.

Vartotojai dažnai pradeda savo kelionę į produktą ar paslaugą nuo „Google“ paieškos. Naudojami platesni raktiniai žodžiai, tokie kaip „batai“ ar „elektronikos išpardavimai“, tačiau dažnai žmonės taip pat ieško konkrečios prekės ženklo ar parduotuvės, esančios šalia. Siauresnėje paieškoje vartotojas jau žino, ko nori, bet ieško papildomos informacijos, pavyzdžiui, darbo valandų, adreso, atsiliepimų ir t.t. Norėdami rasti reikiamą informaciją, galite apsilankyti įmonės svetainėje (jei tokia yra), paskambinti ir tikėtis geriausio, arba rasti informacijos gabalėlius plačiajame internete. Informacijos paieška šiuo būdu užima daug laiko ir, deja, nėra patikima. Per pastaruosius metus „Google“ padarė didelę pažangą sprendžiant šią problemą, sujungdami skirtingas informacijos apie prekės ženklą ar vietą vaizdus savo Informacijos skydeliuose (angl. Knowledge Panel).

Informacijos skydeliai

Informacijos žemėlapis skirtas praturtinti paieškos rezultatus paieškos sistemose („Google“, „Bing“, etc.) ir informacijos portaluose, sujungiant informaciją iš įvairių kanalų vienoje vietoje. Informacijos kortelės tikslas yra padėti vartotojams kuo greičiau ir su kuo mažiau paspaudimų rasti reikiamą informaciją. Vartotojai nenori lankytis įmonėse, kurios turi blogą reputaciją, arba per ilgai ieškoti verslo vietos. Jei paieška užtrunka per ilgai, jie greičiausiai kreipsis į kitą prekės ženklą, kuris turi reikiamą informaciją. Daugelis vartotojų greičiausiai niekada neapsilankys jūsų svetainėje, todėl turite gerinti savo matomumą paieškos rezultatuose.

Informacijos kortelė susideda iš kelių dalių. Kontaktiniai duomenys, t.y. verslo pavadinimas, adresas ir telefono numeris (šie duomenys turėtų būti vienodi visuose kanaluose), nuotraukos, klientų įvertinimai, kategorija, aprašymas, darbo valandos, nuoroda į svetainę, klausimai ir atsakymai, atsiliepimai, populiarūs apsilankymo laikai, švenčių darbo valandos ir pranešimai. Jūsų įmonės informacijos lapas nebūtinai turi turėti visas šias dalis, bet kuo daugiau informacijos įtrauksite, tuo geriau.

„Google“ stengiasi tapti vieninteliu autoritetingu ir patikimu informacijos apie prekės ženklus ir vietos verslus šaltiniu. Vartotojai nori žinoti kuo daugiau apie jūsų verslą prieš priimdami pirkimo sprendimą. Pasinaudokite šia tendencija suteikdami savo potencialiems klientams išsamią informaciją, kurios jiems reikia, kad apsilankytų jūsų versle ir pasirinktų jūsų teikiamas paslaugas.

Ankstesnių metų tyrimas parodė, kad 50,33% paieškų baigiasi paieškos sistemos puslapyje. Per „SyncMe“ galite matyti, kiek kartų pasirodėte paieškos rezultatuose, kiek kartų jums buvo paskambinta, prašyta nurodyti kelią į jūsų vietą ir dar daugiau. Valdykite savo organizacijos informacijos kortelę, kad galėtumėte teikti teisingus atsakymus ten, kur žmonės užduoda klausimus apie jus ir jūsų paslaugas bei prekes.

Kai klientas ieško parduotuvės, konsultacijos, pasiūlymo ar renginio, jis neieško tiesiog šių tikslinių žodžių – jis ieško tikrų dalykų, kurie atitinka į paieškos laukelį vedamus raktažodžius. Informacijos kortelė supranta, ko ieškoma, ir suteikia klientui teisingą atsakymą. Pavyzdžiui, potencialus pacientas ieško „geriausio dermatologo šalia manęs, dirbančio šeštadieniais“. Norėdami pateikti teisingą atsakymą, turime turėti visą šią informaciją iš jūsų organizacijos: atsiliepimus („geriausias“), specializaciją („dermatologas“), vietą („šalia manęs“), darbo valandas („šeštadieniais“). Informacijos kortelė leidžia apibrėžti santykį tarp visų šių komponentų taip, kad dirbtiniu intelektu pagrįsta paieškos sistema galėtų atsakyti į vartotojo užklausą. Jūsų organizacija padidins savo šansus būti išskirta konkrečios užklausos atveju, kai klientas yra pasiruošęs pasirinkti paslaugą ar produktą.

Kalbant paieškos sistemų kalba, jūsų verslui reikia informacijos kortelės. Jei informacija yra nepilna arba nesuprantama paieškos sistemoms, jūsų svetainė neatsiras paieškos rezultatuose ir galite prarasti potencialius savo klientus konkurentams.

Klientai turi didelių lūkesčių dėl atsakymų, kuriuos gauna iš paieškos sistemų. Dėl to jie tikėsis to paties iš jūsų svetainės, bet bus nusivylę, nes patirtis dažnai neatitinka lūkesčių.

Hipotetinė situacija: jums buvo rekomenduotas finansų patarėjas iš „Finansiniai finansavimai“. Jos vardas yra Marija Braškienė. Vietoje to, kad ieškotumėte šios patarėjos kurioje nors paieškos sistemoje, einate tiesiai į „Finansiniai finansavimai“ interneto svetainę ir ieškote Marijos Braškienės telefono numerio.

Po kelių puslapių ir kelių paspaudimų vartotojai tikriausiai pasiduos, jei negalės rasti ieškomos informacijos. Žmonės įpratę užduoti „Google“, „Alexa“ ir „Siri“ paprastus klausimus, tačiau dauguma svetainių į juos nepateikia atsakymų. O ką daro vartotojas, kai informacija nėra lengvai prieinama? Jie pasiduoda. Tada jie grįžta ten, kur paprastai būtų pradėję – į paieškos sistemą. Tai gali juos nukreipti į minėtą neteisingą informaciją arba, dar blogiau – pas konkurentą, kurio informacija aiški, tiksli ir lengvai randama.

Pateikdami atsakymus savo svetainėje taip paprastai ir tiksliai, kaip tai daro paieškos sistema, jūs sumažinate riziką prarasti klientus konkurentams. Kad galėtumėte valdyti vartotojo patirtį, jūsų organizacijai reikia informacijos kortelės.

Pavyzdžiui, jei klientas ieško „finansų patarėjo šalia manęs, kuris kalba lietuviškai ir angliškai“, ir informacija jūsų svetainėje yra struktūruota atsakyti į šį klausimą, jie ras Marijos Braškienės asmeninę patarimo kortelę (kurioje nurodytas jos biuro adresas, darbo valandos ir telefono numeris). Klientas gali paskambinti ir iškart susitarti dėl susitikimo.

Teigiama kliento patirtis veda į užsakymus ir pajamas.

Sužinokite, kaip jūsų verslas gali automatizuoti veiklas, o ne sudėtingus skaičiuoklės failus su „SyncMe“.

Mūsų sėkmės istorijos

Susipažinkite su sėkmės istorijomis ir gaukite patarimų, kaip padaryti, kad „SyncMe“ veiktų geriausiai. Čia taip pat rasite daug kitos naudingos skaitmeninės rinkodaros informacijos.

Atsakyti į klientų atsiliepimus dabar dar patogiau dėl naujų SyncMe funkcijų. Automatizuoti DI atsakymai suteikia galimybę klientų atsiliepimus valdyti dar lengviau ir greičiau....
Verslai turi pritaikyti savo SEO strategijas, kad išsiskirtų paieškos rezultatuose. SyncMe platforma padeda efektyviai tvarkyti vietinį SEO....
SyncMe platforma, siūlanti internetinio puslapio kūrimo galimybę, nuo šių metų yra prieinama ir Lietuvos verslininkams kaip patogus sprendimas....

Įvertinkite savo verslo matomumą internete NEMOKAMAI

Sužinokite ar klientai lengvai gali rasti jūsų verslą internete!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.

Sužinokite ar klientai gali rasti Jūsų verslo informaciją internete