Vis rečiau interneto vartotojai lankosi įmonių interneto svetainėse, kad sužinotų daugiau apie įmonę. Dauguma paieškų prasideda ir baigiasi „Google“ paieškos sistemoje, radus įmonės telefono numerį, teikiamas paslaugas ar dienos meniu ir kainininką. Siekiantiems užtikrinti, kad jūsų įmonės informacija būtų rodoma paieškos rezultatuose, išskyrėme du pagrindinius kanalus.
Pirmiausia „Facebook“, turintis 2,4 milijardo aktyvių vartotojų per mėnesį. Susiejus jūsų „Facebook“ paskyrą, šie laukai bus atnaujinti ir sinchronizuoti iš „SyncMe“ į jūsų puslapius: pavadinimas, adresas, telefonas, svetainė, darbo valandos, kategorijos, veiksmo mygtukas, verslo aprašymas, el. pašto adresai, mokėjimo būdai, įkūrimo metai, viršelio nuotrauka ir profilio paveikslėlis. Be to, jūsų verslo informacija taip pat bus pridėta prie jūsų „Instagram“.
„SyncMe“ taip pat tiesiogiai suderinama su „Google Įmonės Profilio“ įrankiu, skirtu verslams valdyti savo duomenis „Google“ produktuose. Kai susiesite savo GMB paskyrą, „SyncMe“ sinchronizuosis su „Google“, kad valdytų ir atnaujintų įrašus su informacija iš „SyncMe“ duomenų bazės. Kai įrašas (-ai) bus patvirtintas, „Google“ taip pat perduos informaciją į kitus savo produktus, tokius kaip „Google paieška“ ir „Google žemėlapiai“.
Be to, įmonės duomenys taip pat bus sinchronizuoti su „Waze“, kuris turi 130 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį. „Waze“ yra didžiausia pasaulyje bendruomeniškumo pagrindu veikianti eismo ir navigacijos programėlė, padedanti pritraukti daugiau klientų vietos verslams.
Per „SyncMe“ integraciją su „Google“, prekės ženklai galės siųsti savo pagrindinius vietos duomenis į „Waze“, kad klientams būtų lengviau juos rasti.
Paieškos sistema siekia suteikti ieškančiajam geriausią informaciją. Kuo tikslesni ir naujesni jūsų įmonės duomenys, tuo svarbesni jūs esate paieškos sistemai. „SyncMe“ platformoje labai lengva kurti naujus įrašus abiems kanalams iškart! Prisijunkite, eikite į skelbimų puslapį, pasirinkite skiltį „Post“ ir sukurkite naują įrašą. Galite skelbti atskirai „Facebook“ arba tik „Google“, jei norite. Taip pat galite šiandien parengti įrašą su Joninių sveikinimu ir suplanuoti, kad jis pasirodytų, pavyzdžiui, birželio 24 d.
Viskas, ką reikia padaryti, kad susietumėte savo paskyras, yra prisijungti prie savo „SyncMe“ paskyros, eiti į modulį „susieti savo paskyras“ iš pagrindinio puslapio ir sekti instrukcijas, kaip pradėti susieti savo paskyrą. Čia taip pat galite ir susikurti savo „Facebook“ ir „Google Įmonės Profilio“ paskyras, jeigu jų dar neturite, o jei reikia pagalbos, mes mielai padėsime. Po paskyrų sinchronizavimo galima stebėti statistiką iš „SyncMe“ platformos apie paieškas, kurios nenuvedė į apsilankymą jūsų svetainėje. Taip pat galėsite matyti, pavyzdžiui, kiek kartų pasirodėte paieškos rezultatuose, kiek kartų žemėlapių programėlėje prašyta nurodymų į jūsų verslo vietą, ir kiek kartų jums buvo paskambinta.
Jei jau anksčiau sinchronizavote paskyras, prisijunkite prie savo „SyncMe“ paskyros šiandien ir sužinokite, kaip sekasi jūsų verslui.