Užbaikite nepageidaujamų atsiliepimų erą! „Google“ turi specialų įrankį, kuris leidžia „Google Įmonės profilio“ naudotojams tvarkyti nepageidaujamų „Google“ atsiliepimų šalinimą ir stebėti šalinimo prašymų būseną.

Didžiuliame „Google“ atsiliepimų pasaulyje padaryta didelė pažanga – dabar daug lengviau kovoti su netikrais atsiliepimais! Tačiau būtina paminėti, kad šis įrankis nėra tinkamas kiekvienam: verslams, veikiantiems keliose vietose, naudos iš jo mažai. Pavyzdžiui, įrankis neveikia paskyroms, turinčioms 33 ar daugiau lokacijų.
Kaip pranešti apie atsiliepimą:
Pradėkite prisijungdami prie savo
Google Įmonės profilio
paskyros ir susiraskite
Atsiliepimų valdymų įrankį
„Google“ pagalbos centre. Rekomenduojame išsisaugoti šią nuorodą, nes ją rasti nėra labai paprasta.

Pasirinkite verslą, kurio atsiliepimus norite tvarkyti, ir spustelėkite mygtuką „Tęsti“.

Dabar galite pasirinkti, ar norite peržiūrėti anksčiau pateiktus atsiliepimų šalinimo prašymus, ar pateikti prašymą naujam atsiliepimui peržiūrėti. Norėdami pašalinti atsiliepimą, pasirinkite „Pranešti apie naują atsiliepimą šalinimui“ ir spustelėkite mygtuką „Tęsti“.

Čia matysite visus atsiliepimus, kuriems dar nebuvo prašyta šalinimo. Norėdami pranešti apie netinkamą atsiliepimą, spustelėkite „Pranešti apie problemą“.

Trumpas netinkamo atsiliepimo priežasčių sąrašas.

Pasirinkus priežastį, matysite patvirtinimo pranešimą ir gausite el. laišką, pranešantį, kad atsiliepimas yra peržiūrimas.
Kaip sekti pranešimo būseną?
Prisijunkite prie savo „Įmonės profilio“ paskyros, tada „Google“ pagalbos centre pasirinkite įrankį „Tvarkyti savo atsiliepimus“. Vėl pasirinkite savo verslą ir spustelėkite „Tęsti“. Toliau pasirinkite „Patikrinti anksčiau praneštų atsiliepimų būseną“ ir spustelėkite „Tęsti“.

Čia matome sąrašą praneštų atsiliepimų ir jų informaciją.

Kaip galima pastebėti, didelė dalis atsiliepimų vis dar laukia sprendimų, nors buvo pranešta prieš kelis mėnesius. Tai rodo, kad „Google“ labai ilgai priima sprendimus, nepaisant ankstesnio pažado, kad atsiliepimų vertinimas užtruks ne ilgiau kaip 72 valandas.
Nors viename atsiliepime minima restoranas, tai nėra restoranas. Nepaisant to, „Google“ nusprendė, kad atsiliepimas nepažeidė gairių, ir prašymas nebuvo patenkintas. Kadangi tokia priežastis (palikti atsiliepimą neteisingam verslui) nėra adresuota „Google“ atsiliepimų politikoje, prašymai pašalinti tokius atsiliepimus tikriausiai nėra patenkinami.
Atsiliepimų sprendimus taip pat galima ginčyti, bet tik vieną kartą. Įrankis neleidžia pasirinkti ar tvarkyti kelių atsiliepimų, todėl jis netinka verslams, turintiems kelias vietas.
Kai atsiliepimas pateikiamas naujam vertinimui, rodomas pranešimas apie naują įvertinimą.

Šiame pranešime minima gairių pažeidimas, bet nėra galimybės pasirinkti „atsiliepimas nėra teisingam verslui“ kaip priežasties pranešti apie atsiliepimą. Spustelėjus mygtuką „pateikti apeliaciją“, nukreipiama į formą „tinkamų atsiliepimų šalinimo prašymams“, kuris čia nėra aktualus.

Ši taktika gerai veikia verslams, susiduriantiems su netikrais atsiliepimais. Deja, procesas nėra tinkamas verslams, kurie gauna atsiliepimus, skirtus kitoms įmonėms per klaidą. Tokiais atvejais turite kreiptis į „Google“ palaikymo komandą ir tikėtis geriausio.
Mes, „Syncme“, metų metus padedame mūsų klientams kovoti su problematiškais atsiliepimais, naudodami tokius metodus kaip atsiliepimų žymėjimas kaip netinkami ir tiesioginis susisiekimas su „Google“ komanda. Džiaugiamės, kad atsirado tokia nauja sprendimo priemonė, ir tikimės, kad „Google“ netrukus pasieks sprendimą, leidžiantį tiesiogiai „Syncme“ platformoje pridėti funkcionalumą jos naudotojams.