Nuliniai paspaudimai paieškoje (angl. Zero-click searches) yra tie atvejai, kai vartotojas nepaspaudžia nei vienos nuorodos paieškos rezultatų puslapyje ir gauna ieškomą atsakymą iškart. Tai nebūtinai yra blogai: iš tikrųjų, „Google“ jau keletą metų dirba siekdama padidinti nulinių paspaudimų paieškų skaičių. Tiesiog turime prisitaikyti.
Kelios priežastys, tiek geros, tiek blogos, nulemia nulinius paspaudimus paieškoje. Geriausiu atveju vartotojas randa atsakymą į savo klausimą tiesiogiai paieškos rezultatų puslapyje. Blogiausiu atveju, jis gali pavargti ieškoti, arba katė užlipa ant klaviatūros ir uždaro naršyklės langą. Iš esmės, viskas, gera ar bloga, kas neleidžia vartotojui toliau keliauti iš paieškos rezultatų puslapio, veda prie nulinio paspaudimo paieškos.
Pastaraisiais metais „Google“ siekia padidinti nulinių paspaudimų paieškų skaičių, siekdama padaryti informaciją greičiau ir lengviau prieinamą. Siekiant šio tikslo, „Google“ prioritetizuoja išskirtines ištraukas iš interneto svetainių. Tai yra puslapių peržiūros, esančios paieškos rezultatų puslapio viršuje, iškart matomos vartotojui.
Nuliniai paspaudimai paieškoje ir vietinis SEO
Paieškose, susijusiose su vieta, pavyzdžiui, vietos verslais, vartotojai gali gauti norimą informaciją iš informacijos, esančios virš paieškos rezultatų.
Kaip optimizuoti daugiau nei vieną vietą turintį verslą nuliniams paspaudimams paieškoje?
Nulinių paspaudimų paieškų dalies augimas reiškia, kad vartotojai tikriausiai nepasiekia įmonės savų šaltinių informacijai apie verslą gauti. Taigi, įmonė tampa vis labiau priklausoma nuo „Google“ pateikiamų informacijos santraukų. Todėl būtina užtikrinti išsamią ir tikslią informaciją apie visas įmonės vietas „Google“ aplinkoje, nes tai iš dalies lemia poziciją paieškos rezultatuose. Tikslus informacijos apie vietą ir darbo valandas pateikimas taip pat užtikrina vartotojų pasitikėjimą, kuris yra svarbus vietiniame kontekste, nes vartotojas tikriausiai jau turi bendrą įmonės vietos įsivaizdavimą ir spėja, kada ji gali būti atidaryta. Jie tiesiog nori tai patikrinti.
Veiksminga priemonė informacijos apie įmonę valdymui paieškos sistemose
Kadangi nulinių paspaudimų paieškos tampa vis labiau paplitusios, daugiau nei vieną vietą turintys verslai privalo užtikrinti savo vietos duomenų išsamumą ir tikslumą, kad klientai galėtų akimirksniu gauti visą būtiną informaciją.
„SyncMe“ suteikia visas būtinas priemones, kad tikslūs įmonės duomenys būtų rodomi nuliniuose paspaudimuose paieškoje. „SyncMe“ padeda modifikuoti informaciją visoms vietoms iš vienos centralizuotos platformos ir platina ją per kelis skirtingus kanalus. Šis įrankis taip pat įspėja, jei skirtinguose kanaluose pateikta prieštaringa ar nepilna informacija apie įmonę. Susisiekime jau šiandien ir sužinokite, kaip lengva prisitaikyti prie nulinių paspaudimų paieškos naudojant „SyncMe“.