GPS vis dar atlieka gyvybiškai svarbų vaidmenį rodant įmonės informaciją

Paprastam vartotojui GPS dažniausiai asocijuojasi su automobilyje montuojamu kelio nustatymo įrenginiu, kurio funkcijos daugumai žmonių dabar persikėlė į išmaniąją programėlę, teikiančią naujausią informaciją apie įvairius paskirties vietas per interneto ryšį.

GPS (Global Positioning System) dažniausiai siejamas su navigacijos įrenginiais, įdiegtais automobiliuose, kurie dabar perkelti į išmaniuosius įrenginius, suteikiantis naujausią informaciją apie įvairias paskirties vietas per interneto ryšį. Įmonės informacijos skelbimas ar atnaujinimas GPS aplinkoje yra nepelnytai nuvertinamas.

Kur vis dar naudojamas GPS?

Pavyzdžiui, transporto sektoriuje — aviacijoje, laivyboje, kelių ir geležinkelių transporte, sunkiosios technikos valdyme. Jis taip pat naudojamas mokslo ir saugumo srityse stebint įvairius procesus ar atliekant tyrimus, taip pat kartografijoje.

Vidutinis naudotojas dažniausiai susiduria su GPS sistema įmontuotuose automobilių navigacijos įrenginiuose. Net šiandien daugelis navigacijos įrenginių gauna visą savo informaciją iš GPS tinklo, nenaudojant mobiliojo interneto.

GPS privalumas yra tas, kad signalas yra prieinamas visur ir yra nemokamas. Be to, tai kur kas saugiau, nei naudoti išmanųjį telefoną dėl mažesnio dėmesio blaškymo.

Saugumas pirmiausia

Pagal Lietuvos Transporto Kompetencijų Agentūros (TKA), 2022 m. eismo įvykių, sukeltų nuvažiavus nuo kelio skaičius buvo 275, priešpriešinių susidūrimų – 210, o nuvažiuojant nuo kelio – 73 eismo įvykiai. Manoma, kad dažnos šių avarijų priežastys yra ne tik per didelis greitis, bet ir vairuotojų blaškymasis vairuojant, ypač naudojant išmaniuosius telefonus.

GPS įrenginiai taip pat yra pageidaujami keliaujant nežinomose vietose. Ilgose kelionėse naudoti internetą išmaniuosiuose telefonuose gali tapti gana brangu. GPS gali gauti kelionės tikslų užklausas per balso komandas. Už informaciją GPS sistemoje nėra imamas mokestis.

Kokia ateitis laukia GPS?

Asmeninių navigacijos įrenginių pardavimo skaičiai nuolat mažėja, bet automobiliuose įmontuotų GPS įrenginių skaičius didėja, viršijant asmeninių navigacijos įrenginių pardavimus pirmą kartą 2013 metais.

Įmonės informacijos rodymas GPS sistemoje

Ar esate apsvarstę savo įmonės pridėjimą prie GPS sistemos? Jei ne, jūsų tiesioginiai konkurentai tikriausiai taip pat ne, o tai jau suteikia jums pranašumą tapti labiau matomu. Restoranai, parduotuvės, degalines ir elektromobilių įkrovimo stotelės bei apgyvendinimo įstaigos gali padidinti savo šansus pritraukti klientus, tuo tarpu gamybos įmonės ar logistikos centrai gali tapti labiau matomi GPS aplinkoje, tiksliau nukreipdami krovinių vežėjus.

Informacija privalo būti ataujinta!

Kadangi daugelis laiko GPS praeities produktu, jie nesivargina atnaujinti šioje aplinkoje pateiktų duomenų. Dauguma GPS sistemų gauna savo informaciją iš kelių pagrindinių duomenų tiekėjų. Šie tiekėjai naudoja naujausią internete apie įmonę prieinamą informaciją, dažnai net jei įmonė visai nėra užregistruota GPS kataloge. Neteisinga informacija sukelia vartotojų nepasitenkinimą, ypač jei jie pasitiki GPS ir tik pasiekę savo kelionės tikslą sužino, kad GPS kataloge esanti informacija buvo klaidinga. Tai formuoja kliento nuomonę apie įmonę ir gali lemti neigiamus atsiliepimus.

Kaip elgiasi GPS naudotojas?

Nors tai nėra absoliuti taisyklė, dažnas GPS naudotojas anksčiau nebuvo apsilankęs Jūsų įmonėje. Maisto ir apgyvendinimo paslaugų teikėjams bei kitoms vietos verslo įmonėms svarbu žinoti, kad klientas, pasiekęs juos per GPS, yra praeivis. Į tai atsižvelgiant ir turėtų būti pateikiama verslo informacija GPS kataloge.

Vietinės verslo įmonės turėtų atkreipti dėmesį, kad savo verslo informacijos duomenų pateikimas kuo įvairesniuose kanaluose žymiai padidina įmonės matomumą. Kadangi GPS vartotojų įpročiai rodo, kad be žemėlapių ir nukreipimų jie nori matyti ir įmonės darbo valandas, atsiliepimus, specialius pasiūlymus, į GPS katalogus įvesta informacija ateityje atliks dar didesnį vaidmenį.

Ar GPS technologija tobulėja?

Išmaniųjų telefonų atsiradimas grąsino išstumti asmeninius GPS įrenginius iš rinkos, panašiai kaip nutiko CD ir MP3 grotuvams. Tačiau taip neatsitiko, nes daugelis išmaniųjų telefonų programų taip pat naudoja GPS signalą. GPS technologija taip pat atranda savo pritaikymą vietos pagrindu veikiančioje rinkodaroje (angl. Location-based marketing), kuri yra aktuali visiems: nuo automobilių gamintojų ir paslaugų teikėjų iki GPS įrenginių gamintojų ir jų vartotojų.

Ką daryti?

Nors įmonės duomenų pridėjimas prie GPS katalogų neturi įtakos įmonės SEO, tai turi bent kelis ne tokius akivaizdžius, bet svarbius privalumus, kurių dažnas nepastebi. Šis neapdairumas suteikia pranašumą įmonėms, jau esančioms GPS kataloguose. Vis daugiau transporto priemonių gamintojų įmontuoja navigacijos įrenginius ir GPS įrenginių naudotojų skaičius sparčiai auga. Vis daugiau vartotojų naudoja GPS, kad pasiektų reikiamą vietą ir jūsų įmonė gali būti jų kelionės tikslas. Jei klientai ieško jūsų įmonės vietos paieškoje, jie turėtų galėti tai padaryti ir GPS įrenginyje.

Mūsų sėkmės istorijos

Susipažinkite su sėkmės istorijomis ir gaukite patarimų, kaip padaryti, kad „SyncMe“ veiktų geriausiai. Čia taip pat rasite daug kitos naudingos skaitmeninės rinkodaros informacijos.

Atsakyti į klientų atsiliepimus dabar dar patogiau dėl naujų SyncMe funkcijų. Automatizuoti DI atsakymai suteikia galimybę klientų atsiliepimus valdyti dar lengviau ir greičiau....
Verslai turi pritaikyti savo SEO strategijas, kad išsiskirtų paieškos rezultatuose. SyncMe platforma padeda efektyviai tvarkyti vietinį SEO....
SyncMe platforma, siūlanti internetinio puslapio kūrimo galimybę, nuo šių metų yra prieinama ir Lietuvos verslininkams kaip patogus sprendimas....

Įvertinkite savo verslo matomumą internete NEMOKAMAI

Sužinokite ar klientai lengvai gali rasti jūsų verslą internete!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.

Sužinokite ar klientai gali rasti Jūsų verslo informaciją internete