fbpx

10 veiksnių, padedančių pasiekti potencialius klientus per Jūsų Google Įmonės profilį

Vietinio SEO galimybių išnaudojimas klientų pritraukimui - nepelnytai nuvertinta rinkodaros priemonė

Kaip galite gauti daugiau klientų kontaktų per „Google Įmonės profilį“? Principas paprastas: jei „Google Įmonės profilio“ duomenys yra teisingi ir atnaujinti, turite galimybę gauti daug daugiau kontaktų nei įmonė, kuri reitinguojama aukščiau paieškos rezultatuose. Konversijų optimizavimas „Google Įmonės profilyje“ yra nauja ir itin svarbi sąvoka vietinio SEO (angl. Local SEO) kontekste. Štai dešimt veiksnių, turinčių didžiausią poveikį konversijoms, atkeliaujančioms iš „Google Įmonės profilio“.

#1. Aukštas „Google“ įvertinimas (4-5 žvaigždutės) + #2. Teigiamas atsiliepimo tekstas + #3. „Google“ atsiliepimų skaičius

Atsiliepimai, įvertinimai ir jų tonas yra trys pagrindiniai veiksniai, įsigyjant pardavimo kontaktus. Priežastis labai logiška: kai ieškote įmonės, patikrinate jos atsiliepimus. Ar įmonė turi gerus įvertinimus? Ar atsiliepimai teigiami? Kiek iš viso yra atsiliepimų?

Atsiliepimai turi labai didelę reikšmę, todėl pasirūpinkite, kad gautumėte kuo daugiau realybę atspindinčių atsiliepimų. Paprašykite klientų paminėti paslaugas, kuriomis naudojosi; tai padės į atsiliepimus įtraukti aktualius raktažodžius ir būtinai atsakykite tiek į neigiamus, tiek ir į teigiamus atsiliepimus.

#4. Atstumas iki paieškos taško

Kitas veiksnys yra vietos artumas iki paieškos taško. Deja, tiesiogiai daryti įtakos šiam veiksniui negalima. Čia į žaidimą įsijungia gryna logika. Jei ieškote odontologo ar kavinės, tikriausiai norėsite apsilankyti artimesnėje. Visada užtikrinkite, kad verslo adresas būtų teisingai pažymėtas ir kad sukūrėte profilius visoms savo verslo vietoms.

#5. Įjungta žinučių funkcija

„Google Įmonės profilis“ informacijos suvestinėje ar programėlėje galite įjungti žinučių funkciją. Programėlė praneša, kai kas nors jums parašo žinutę. Žinutė gali ateiti per „Google“ paieškos puslapį taip pat kaip ir per žemėlapių programą („Google Maps“). Suteikite klientams galimybę rašyti tiesiogiai jums, palengvindami pradinį kontaktą ir siūlydami galimybę susisiekti neieškant kontaktinės informacijos interneto svetainėje.

#6. Teisingai nurodytos darbo valandos

Užtikrinkite, kad jūsų „Google įmonės profilyje“ visada būtų nurodytos teisingos darbo valandos. „Google“ sukūrė darbo valandų nustatymo funkciją, kurioje galima pridėti konkrečias šventines ir kitas datas, kai nedirbsite arba dirbsite kitu laiku nei įprasta. Taip pat svarbu, kad darbo valandos būtų vienodos visuose kituose kanaluose.

#7. „Google įmonės profilio“ išsamumas

Kuo daugiau informacijos jūsų profilis turi, tuo tikėtiniau, kad žmonės su jumis susisieks. Jei jūsų „Google“ profilis yra išsamus, tada ieškantis asmuo turi daug daugiau informacijos apie jūsų įmonę ir išauga susidomėjimo jūsų verslu tikimybė. Į savo profilį galite pridėti aprašymus, vaizdus, produktus ir daug daugiau. Užtikrinkite, kad užpildėte visus įmanomus ir aktualius laukus, nepalikite informacijos spragų. „Google“ profilį galima lyginti su interneto svetaine: įsivaizduokite, kad vienoje svetainėje yra tik įmonės pavadinimas, adresas ir telefono numeris, o kitoje –  įvairūs skyriai, tokie kaip paslaugos, nuotraukos ir aprašymas apie įmonės veiklą. Tikriausiai skambintumėte įmonei, kurios svetainėje yra daugiau informacijos. Tas pats taikoma ir jūsų „Google“ profilui. Dar vienas privalumas – pagerinus savo profilį, galite dažniau pasirodyti susijusiose paieškose!

#8. Įjungta rezervacijų funkcija

Rezervacijų funkcija padidina konversijų skaičių, nes leidžia klientams tiesiogiai užsiregistruoti vizitui iš paieškos puslapio. Deja, ši funkcija nėra prieinama visoms įmonėms. Norėdami aktyvuoti funkciją, turite naudoti „Google“ partnerio, kuris palaiko šią funkciją, paslaugas. Įmonės vizitai turi būti užregistruojami per „Google“ partnerio programą.

#9. „Google Įmonės profilyje“ skelbiamų įrašų dažnumas

Dar vienas svarbus veiksnys yra „Google“ pranešimų dažnumas ir reguliarumas. Jei ką tik susikūrėte internetinę parduotuvę, turėtumėte skelbti bent vieną pranešimą per savaitę, kuriame kalbama apie jūsų paslaugas ar specialius pasiūlymus.

„Google“ pranešimai padeda, kai vartotojas ieško pranešime minimo produkto. Tokiais atvejais didelė tikimybė, kad įmonė pasirodys „Google“ skiltyje „Susijusios paieškos“. Būtinai pasinaudokite šia galimybe, nes tai gali turėti reikšmingą teigiamą poveikį.

#10. Išsami „Google“ klausimų ir atsakymų sekcija arba Dažnai Užduodami Klausimai

Vartotojui, susipažįstančiam su jūsų įmonės informacija, gali kilti įvairių klausimų apie Jūsų teikiamas paslaugas ar net apie automobilių stovėjimo aikštelę prie jūsų įmonės patalpų. Užtikrinkite, kad potencialus klientas kuo daugiau sužinotų apie jūsų paslaugas bei aktualią informaciją ir nesikreiptų į konkurentą, jei nepavyktų greitai rasti atsakymo į savo klausimą.

Norėdami pridėti Dažniausiai Užduodamų Klausimų skiltį, prisijunkite prie „Google Įmonės profilio“, užduokite klausimą apie savo įmonę, o tada atsakykite į jį. Aktualiausius ir dažniausiai užduodus klausimus išskirkite juos įvertindami. Labiausiai pažymėti klausimai rodomi klientui pirmiausia.

Mūsų sėkmės istorijos

Susipažinkite su sėkmės istorijomis ir gaukite patarimų, kaip padaryti, kad „SyncMe“ veiktų geriausiai. Čia taip pat rasite daug kitos naudingos skaitmeninės rinkodaros informacijos.

Atsakyti į klientų atsiliepimus dabar dar patogiau dėl naujų SyncMe funkcijų. Automatizuoti DI atsakymai suteikia galimybę klientų atsiliepimus valdyti dar lengviau ir greičiau....
Verslai turi pritaikyti savo SEO strategijas, kad išsiskirtų paieškos rezultatuose. SyncMe platforma padeda efektyviai tvarkyti vietinį SEO....
SyncMe platforma, siūlanti internetinio puslapio kūrimo galimybę, nuo šių metų yra prieinama ir Lietuvos verslininkams kaip patogus sprendimas. ...

Įvertinkite savo verslo matomumą internete NEMOKAMAI

Sužinokite ar klientai lengvai gali rasti jūsų verslą internete!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.

Sužinokite ar klientai gali rasti Jūsų verslo informaciją internete