Atsakyti į klientų atsiliepimus dabar dar patogiau dėl naujų SyncMe funkcijų. Automatizuoti DI atsakymai suteikia galimybę klientų atsiliepimus valdyti dar lengviau ir greičiau....
Dirbtinio intelekto pažanga kasdien daro paieškos sistemas išmanesnes. Pažanga leidžia jiems sukurti vis išsamesnius informacijos žemėlapius, kurie padeda tiksliau nei bet kada anksčiau atsakyti į vartotojų klausimus. Paieškos...
Nepageidaujamiems atsiliepimams atėjo galas! „Google“ įrankis, leidžiantis „Google“ Įmonės Profilio naudotojams valdyti „Google“ atsiliepimų pašalinimą ir stebėti pašalinimo užklausų būseną....
Aptarkime, kaip mažos įmonės gali naudoti socialinius tinklus, kad padidintų prekės ženklo žinomumą, užmegztų ryšius su klientais ir padidintų pardavimus....