fbpx

SyncMe pagalbos centras

Čia rasite atsakymus į klausimus, kurie gali kilti naudojantis „SyncMe“.
Jei neradote atsakymo į Jus dominantį klausimą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda!

Nepavyko rasti jūsų adreso ir įtraukti jį į žemėlapį. Patikrinkite, ar adresas teisingas ir ar kortelės žymeklis yra tinkamoje vietoje, arba kreipkitės pagalbos į klientų aptarnavimo tarnybą.

-Žinių grafike – pažymėkite savo įmonę tinkamoje žemėlapio vietoje. Net jei žymeklis buvo tinkamoje vietoje, šiek tiek perkelkite jį į dešinę arba į kairę, kad iš naujo išsiųstumėte vietą visiems puslapiams.

Jūsų įvestas adresas neužbaigtas. Prieš eksportuojant skelbimą būtinas tikslus adresas. Įveskite teisingą adresą arba susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba dėl pagalbos. Jei neseniai pridėjote adresą, palaukite 24 valandas.

Jūsų įmonė šiuo metu nėra įtraukta į šią partnerių kategoriją. Pridėkite papildomų kategorijų arba susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba. Jei neseniai pridėjote kategorijas, palaukite bent 24 valandas.

Kai kurie puslapiai nepasiekiami dėl kategorijos problemos. Jei sistemoje vyksta kategorijų atvaizdavimo procesas, gali atsitikti taip, kad kategorija nesutampa. Tokiu atveju vadovaukitės šiomis instrukcijomis: *Eikite į žinių schemą *kategorijos lauke spustelėkite pieštuko mygtuką (redaguoti) ir pridėkite papildomų kategorijų.

„Bing“ nepalaiko įmonių, kurių adreso juostoje yra daugiau nei 80 simbolių, todėl negalime suteikti prieigos prie šių adresų. Jei manote, kad tokį pranešimą gavote dėl klaidos, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba.

Sumažinkite simbolių skaičių adreso eilutėse, kad kiekvienoje eilutėje iš viso būtų ne daugiau kaip 80 simbolių.

Pareiškėjas nurodo, kad įvestas apskritis, rajonas ar regionas yra neišsamus arba netikslus. Patvirtinkite, kad įvedėte teisingą regioną, arba susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba.

Ieškokite adreso arba pašto kodo „Google“ ir raskite tinkamą regioną, atitinkantį nurodytą adresą. Patikrinkite, ar įvestas regionas yra teisingas. Jei problemos išspręsti nepavyksta, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba.

„Facebook“ pažymėjo turinį kaip nesaugų arba apie turinį buvo pranešta kaip įžeidžiantį. Peržiūrėkite savo profilio turinį ir patikrinkite, ar jame nėra nuorodų į svarstomus puslapius, arba susisiekite su klientų palaikymo komanda.

Paprastai tinklalapio lauke. Nesaugios svetainės pavyzdys: https://www.screencast.com/t/2HSSvPaV8

„Facebook“ nurodo, kad vienas iš jūsų įvestų el. paštų yra pernelyg bendras. Į el. pašto eilutę pridėkite antrą el. pašto adresą.

„Facebook“ pažymės bendruosius el. pašto adresus info, admin ar pan. Jei klientas nepateikia kito el. pašto adreso, galite eiti į paskyros nustatymus> susietą su paskyromis> facebook ir atjungti el. pašto ryšį nuo sinchronizavimo.

„Facebook“ nepriėmė jūsų pridėto miesto. Pabandykite pridėti kitą miestą arba patikrinkite rašybą.

Facebook API patvirtinimo sistema skiriasi, todėl priimamų miestų skaičius yra ribotas. Norėdami ištaisyti klaidą, eikite į informacijos lentelę > „Facebook“ laukai > „Facebook“ miesto ženklas virš lauko. Šis laukas siunčia kitą miesto lauko reikšmę tik „Facebook“, kad kiti leidėjai vis tiek turėtų teisingus duomenis. Norėdami sinchronizuoti su „Facebook“, turite pridėti netoliese esantį miestą, kurį „Facebook“ priima. Jei šios problemos išspręsti nepavyksta, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba.

Peticijos pateikėjas nurodė, kad pridėtos vietos koordinatės nesutampa su pridėtu miestu. Patikrinkite ir atnaujinkite.

Žinių grafike pažymėkite įmonę. Įsitikinkite, kad miestą priėmė „Facebook“, vadovaudamiesi ankstesnėje skiltyje pateiktomis instrukcijomis. Jei klaidos nepavyksta ištaisyti, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba.

„Facebook“ pažymėjo išsiųstą turinį kaip nesaugų arba apie turinį buvo pranešta kaip įžeidžiantį. Patikrinkite savo profilio turinį, kad įsitikintumėte, jog jame nėra nuorodų į svarstomus puslapius, arba susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba.

Nurodyta verslo informacija laikoma kito verslo informacijos dubliu. Kadangi negalime leisti kelių skelbimų su labai panašiu pavadinimu, adresu ir telefono numeriu, šis skelbimas nepasiekiamas.

Jei turite klausimų, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba.

Partneris nepalaiko jūsų verslo tipo. Todėl jo sukurti neįmanoma.

Jei turite klausimų, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba.

Nurodėte, kad šios vietos adresas yra paslėptas, tačiau šis puslapis nepriima paslėptų adresų. Todėl mes neskelbsime jūsų skelbimo šiame puslapyje.

Ne visi reklamuotojai palaiko paslėptus adresus, o tokie skelbimai lieka neaktyvūs dėl reklamuotojų apribojimų.

Mūsų sėkmės istorijos

Susipažinkite su sėkmės istorijomis ir gaukite patarimų, kaip padaryti, kad „SyncMe“ veiktų geriausiai. Čia taip pat rasite daug kitos naudingos skaitmeninės rinkodaros informacijos.

Atsakyti į klientų atsiliepimus dabar dar patogiau dėl naujų SyncMe funkcijų. Automatizuoti DI atsakymai suteikia galimybę klientų atsiliepimus valdyti dar lengviau ir greičiau....
Verslai turi pritaikyti savo SEO strategijas, kad išsiskirtų paieškos rezultatuose. SyncMe platforma padeda efektyviai tvarkyti vietinį SEO....
SyncMe platforma, siūlanti internetinio puslapio kūrimo galimybę, nuo šių metų yra prieinama ir Lietuvos verslininkams kaip patogus sprendimas. ...

Įvertinkite savo verslo matomumą internete NEMOKAMAI

Sužinokite ar klientai lengvai gali rasti jūsų verslą internete!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.

Sužinokite ar klientai gali rasti Jūsų verslo informaciją internete