SyncMe pagalbos centras
Čia rasite atsakymus į klausimus, kurie gali kilti naudojantis „SyncMe“.
Jei neradote atsakymo į Jus dominantį klausimą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda!
Ši būsena matoma paspaudus pasirinkimą Patvirtinti duomenis pirmąsias keturias valandas po prisijungimo. Per šį laiką galite rankiniu būdu patvirtinti atitikmenis, kuriuos aptiko „Syncme“.
Po keturių valandų sistema pradeda tikrinti atitikmenis, būsena keičiasi į: vykdoma.
Sistema pradėjo sinchronizuoti pateiktą informaciją į leidėjo puslapį.
Sistema prijungta prie puslapio ir sėkmingai sinchronizuoja jūsų įmonės informaciją.
Sistema persiuntė jūsų informaciją į leidėjo puslapį. Ši būsena bus rodoma tik puslapiuose, kurie nepalaiko publikacijų sinchronizavimo.
The system will not be able to synchronise or transfer your data to the publisher page. To find out why an ad is unavailable, click on the question mark icon next to “needs attention”.Sistema negalės sinchronizuoti arba perkelti jūsų duomenų į leidėjo puslapį. Norėdami sužinoti, kodėl skelbimas nepasiekiamas, spustelėkite klaustuko piktogramą šalia „atkreipti dėmesį“.
Šiuo metu nėra ryšio tarp sistemos ir leidėjo. Galite bet kada iš naujo pasirinkti skelbimą ir vėl prisijungti.
Mūsų sėkmės istorijos
Susipažinkite su sėkmės istorijomis ir gaukite patarimų, kaip padaryti, kad „SyncMe“ veiktų geriausiai. Čia taip pat rasite daug kitos naudingos skaitmeninės rinkodaros informacijos.
Įvertinkite savo verslo matomumą internete NEMOKAMAI
Sužinokite ar klientai lengvai gali rasti jūsų verslą internete!