fbpx

Naujas tyrimas: kiek „Google“ paieška iš tiesų nulemia apsilankymus interneto svetainėje?

Verslai turi pritaikyti savo SEO strategijas, kad išsiskirtų paieškos rezultatuose. SyncMe platforma padeda efektyviai tvarkyti vietinį SEO.

Daugelis paieškų baigiasi nepaspaudus nė vieno paieškos rezultato. Tai reiškia, kad verslai turi planuoti savo SEO strategijas, siekdami pritraukti vartotojų dėmesį jau paieškos rezultatuose. 

Naujas tyrimas atskleidė detalesnę informaciją apie tai, kaip žmonės naudojasi paieškos sistemomis. Verslams tampa vis sunkiau per paieškų sistemas pasiekti klientus. Tačiau veikiant tinkamai ir priimant strateginius sprendimus, galima prisitaikyti prie šios situacijos. 

Norint užtikrinti savo verslo matomumą internete, svarbu įgyvendinti kelis esminius žingsnius. Vienas iš svarbiausių etapų yra sukurti interneto puslapį, kad potencialūs klientai galėtų susipažinti su Jūsų verslo identitetu, paslaugomis ir privalumais. Tačiau neužtenka vien tik egzistuoti – svarbu efektyviai pasiekti klientus.

Tai padaryti internete esančia informacijos gausa yra sudėtinga, kadangi vartotojų dėmesio pritraukimas tampa vis sudėtingesnis. Be to, „Google“ – iki šiol populiariausias paieškos variklis – siekia užtikrinti, kad naudotojams pateiktų atsakymus be papildomų paspaudimų. Todėl ypatingai svarbu siekti aukštų pozicijų paieškos rezultatuose. Kaip bus matoma vėliau, tai yra svarbu tiek dėl žmonių elgsenos, tiek dėl dirbtinio intelekto įtakos. 

Keletas būdų, kaip pasiekti paieškos sistemų naudotojus

Kadangi daugelis paieškų baigiasi be paspaudimų ant rezultatų, verslai turi optimizuoti savo SEO strategijas, siekdami užtikrinti, kad jų įrašai būtų pastebėti jau paieškos rezultatų puslapyje. Vis labiau reikia atsižvelgti ir į paieškos sistemų papildomas galimybes, tokias kaip: žemėlapiai, vaizdai, naujienos ir vaizdo įrašai.

Trumpai pažvelkime į tyrimo rezultatus (toliau pateikta informacija remiasi Europos Sąjungoje atliktomis „Google“ paieškomis):

  • 40,3% vartotojų paspaudžia ant vieno iš paieškos rezultatų.
  • Iš jų 74,6% pasirenka organinius rezultatus (nemokamus, ne reklamas).
  • 24% pasirenka „YouTube“, žemėlapius (pvz., „Maps“), vietas, vaizdus, naujienas arba kitas „Google“ paslaugas.
  • 1,4% paspaudžia ant mokamų reklamų (reklamų paspaudimų skaičių gali paveikti reklamos blokavimo programų naudojimas).
  • 37,4% vartotojų po paieškos nieko nedaro – jų paieškos sesija baigiasi.
  • 22,3% vartotojų vykdo naujas paieškas „Google“ „Visų“ skirtuke. 

Apibendrinant, 59,7% paieškų yra vadinamosios „0 paspaudimų“ paieškos (zero-click search), reiškiančios, kad vartotojai neretai randa reikiamą informaciją tiesiai „Google“ paieškos puslapyje, nesilankydami kitose svetainėse. Jei reikiamos informacijos nerandama, atliekama nauja paieška arba uždaromas paieškos langas. Kadangi dauguma vartotojų praleidžia mokamas reklamas, būtina siekti aukštų pozicijų tarp organinių paieškos rezultatų. 

 Tyrimą atliko „Datos“ ir „SparkToro“

Teisingos informacijos svarba

Kokia tyrimo rezultatų reikšmė verslams?

Iš 1000 Europos Sąjungoje atliktų „Google“ paieškų 374 paspaudimai nukeliauja į svetainę. Ši statistika yra svarbi verslininkams, norintiems suprasti, kaip jų klientai elgiasi, ir užtikrinti, kad klientai rastų teisingą informaciją apie Jūsų verslą. Čia taip pat svarbi vietinė SEO strategija, kuri padeda užtikrinti duomenų tikslumą ir aktualumą įvairiuose kanaluose. Tai tiesiogiai veikia įmonės „Google“ verslo profilio matomumą ir poziciją tarp organinių paieškos rezultatų.

Pavyzdžiui, jei potencialus klientas ieško frazės „geriausi restoranai Vilniuje“, jis gali rasti reikiamą informaciją tiesiogiai „Google“ paieškos puslapyje, net nepaspaudęs Jūsų svetainės nuorodos. Tai reiškia, kad verlsai, kurie turi aktyvią ir organizuotą atsiliepimų sistemą bei teisingą informaciją visuose kanaluose, yra pranašesni savo veiklos srityje  ir labiau matomi klientams.

Prisitaikymas prie kintančios paieškų aplinkos

Svarbu suprasti, kad didelė dalis paieškų baigiasi be jokių paspaudimų, ir dėl dirbtinio intelekto technologijų tobulėjimo tokių paieškų dalis artimiausiais metais vis labiau augs. Verslai turi pritaikyti savo SEO strategijas, kad patrauktų vartotojų dėmesį jau paieškos rezultatuose. SyncMe platforma leidžia efektyviai spręsti vietinio SEO (angl. Local SEO) klausimus. SyncMe integracinis veikimas su įvairiais skaitmeniniais kanalais užtikrina, kad visi pakeitimai būtų atspindėti visose programose ir platformose vienu metu – „Google“, „Microsoft“, „Apple“ ir kt. Taip suteikiama galimybė susitelkti į savo verslo valdymą nesijaudinanti dėl to, ar visi reikalingi atnaujinimai buvo visapusiškai įgyvendinti.

Jei norite užtikrinti, kad informacija apie Jūsų verslą internete visada būtų atnaujinta ir efektyviai prisitaikyti prie nuo nuolat besikeičiančių skaitmeninių tendencijų, susisiekite su mumis. Norint iš arčiau susipažinti su SyncMe platformos galimybėmis, užsisakykite nemokamą 30 minučių trukmės vaizdo skambutį.

Tyrimą atliko Datos ir SparkToro.

Mūsų sėkmės istorijos

Susipažinkite su sėkmės istorijomis ir gaukite patarimų, kaip padaryti, kad „SyncMe“ veiktų geriausiai. Čia taip pat rasite daug kitos naudingos skaitmeninės rinkodaros informacijos.

Atsakyti į klientų atsiliepimus dabar dar patogiau dėl naujų SyncMe funkcijų. Automatizuoti DI atsakymai suteikia galimybę klientų atsiliepimus valdyti dar lengviau ir greičiau....
Verslai turi pritaikyti savo SEO strategijas, kad išsiskirtų paieškos rezultatuose. SyncMe platforma padeda efektyviai tvarkyti vietinį SEO....
SyncMe platforma, siūlanti internetinio puslapio kūrimo galimybę, nuo šių metų yra prieinama ir Lietuvos verslininkams kaip patogus sprendimas. ...

Įvertinkite savo verslo matomumą internete NEMOKAMAI

Sužinokite ar klientai lengvai gali rasti jūsų verslą internete!

Sisesta oma ettevõtte andmed ning vaata, kas kliendid leiavad su üles. See on TASUTA.

Sužinokite ar klientai gali rasti Jūsų verslo informaciją internete